♥ A szemét hagytam utoljára, mert tudtam, ha belenézek elveszítem gondolataim fonalát ♥

2015. január 3., szombat

11. fejezet




„Mi van akkor, ha az érzelmek átlépnek MINDEN erkölcsi határon? R. D.

Az angol óra gördülékenyen ment. Szerencsére, mivel semmi újat, nem kellett a fejembe verni. Mert tudni illik, azért hívtam ide Gary-t  sértettségem ellenére, mert mindig is bennem tombolt a teljesítési vágy. De az a legrosszabb, hogy most nem tombolt, egyenesen  üvöltött. Ha elrontom ezt a dogát, úszott az ötösöm, és ebben semmi túlzás nincs. Muszáj volt félretennem a büszkeségem és áthívnom Őt. A kis angol zsenit. Igaz nem mutattam ki, hogy teljesen megvetem azért, hogy úgy enged közel magához, hogy ott van a barátnője. Aki csinos, szép, vékony, és még kedves is. Erre a gondolatra megforgattam a szememet. És rá néztem.
-     Ne nézz rám így! – mutattam rá.
-     Hogy? – ráncolta meg a szemöldökét.
-     Így. – mutattam megint rá.
-    Ugye tudod, hogy nem látom magam!? – suttogta, mintha nagy titkot árulna el ezzel. Én sajnos látom őt, és nagyon tetszik a kép.
-     Ja, nem mondod! Ha nem tájékoztatsz, hülyén halok meg. Tényleg. Köszi. – csuktam be az angol cuccaimat jelezve: Kifolyik az agyam, hagyjuk! Ő csak elmosolyodott.
-     Gyorsan feladod a dolgokat.
-     Tessék? – csípőre tettem a kezem. Ő csak bólintott.
-     Merész volt ez a tett Fiatal ember. – csak nevetni kezdett.
-     Azért kérdeztem vissza, hogy megváltoztasd a véleményed, haver. – folytattam.
-     Haver. – ismételte meg, mintha egy külföldinek mondtam volna egy ismerős szót. Haver. majd megint elgondolkozott. Pontosan. hát, nem ilyen végletre vágytam, az egyszer szent.
-     Ühüm…
-     Most mi van? – nézett rám. Mi az, hogy velem mi van? Ő volt ilyen izé.
-     Semmi. – megforgatta a szemeit. – Értelmes beszélgetés előtt állunk úgy látom. majd az arcom a tenyerembe fektettem.
-     Legjobb barátok közt nincs "értelmes" beszélgetés. - villantott félmosolyt.
-     Ott a pont. - mosolyodtam rá.
-    Oké, akkor megkérdezem: Mi a franc bajod van? Amikor eljöttem karácsonykor, akkor is ilyen izé voltál velem! - felé emeltem a tekintetem.
-    Semmi bajom sincs! - sötét pillantást vetett rám, majd felvonta a szemöldökét.
-     Nekem elmondhatod. - vonta meg a vállát. Mondjam meg, hogy a mosolyja gondolatára alszom el? Vagy azt, hogy bármit is teszek az agyam sem engedi azt, hogy elhidegedjek tőle!? Hiába hallgattam az agyamra, azzal a kifogással, hogy: a szívem analfabéta, de az agyamat is beárnyékolta.
-     Vagy ez valami mesi hiszti talán? - vonta fel a szemöldökét. Elszámoltam tízig, hogy lenyugodjak, és ne mondjak a szemébe egy szerelmi vallomást. Meg azt, hogy ilyenkor olyan szívesen behúznék neki egyet, csak akkor meg azt mondaná, hogy menjek el düh kezelési terápiára. Szóval ebből a háborúból csak én jöhetek ki vesztesen.Kifújtam a levegőt.
-     Milyen játékot űzöl velem meg a csajoddal? Egyszerre két lányt fűzöl!? Gusztustalan vagy. - ültem távolabb tőle.
-     Csak téged fűzlek. - nézett el a másik oldalra, egy pajkos félmosoly kísérletében.
-     A csajodat meg... - nagyot nyeltem. Nem bírtam befejezni a mondatot.
-     Ha arra gondolsz mély tisztelettel világosítalak fel, hogy nem. - nézett rám halál komoly pillantással.
-     Azt hiszed, hogy tudok hinni neked? - néztem rá.
-     Ha a legjobb barátodnak tartassz, akkor igen. Le is betűzhetem neked, hogy: Szingli vagyok. - mondta ki úgy, hogy még a hülye is felfogja. Halvány mosoly húzódott végig az arcomon.
-     Ezért voltál ilyen? Meg nyugodtál? - állt fel mellőlem, és levette a fogasról a kabátját. Összeszorítottam az ajkaimat, nehogy megszólaljak.
-     Lázadsz? - döntötte oldalra a fejét. Kedvem lett volna bambán vigyorogni és azt tenni amihez kedvem van: nyakába ugrani, annnak tudatában, hogy szingli. Legszívesebben megkérdeztem volna tőle, hogy: megcsókolsz? De nem mertem még a számat egyetlen szóra sem kinyitni, az egyik napi incidens után.
-     Mész? - mutattam a kabátra.
-     Miért szeretnéd, hogy maradjak? - mosolyodott el pimaszul.
-     Csak arra gondoltam, hogy... - épp folytattam volna a mondatot, amikor megállt egy pillanatra az öltözésével, és azzal a tipikus pasi nézéssel nézett rám. Azzal a tipikus perverz-pasi nézéssel.
-     Hogy becsukom a kutyákat, nekogy leharapják a lábadat kifelé menet. - fejeztem be a mondatot, úgy ahogy eddig is akartam.
-     Persze. - hajolt közelebb, miközben elnyújtotta a szót. Megforgattam a szemem, majd felálltam. Azt hittem a fal és a közte lévő helyen elférek, de a méretek miatt nem ment úgy, ahogy az én kis naiv agyacskám gondolta. Előtte még a kabátját igazgatta magán, majd amikor megérezte a közelségem, felnézett. Kifújtam a levegőt, és a két kezét a fejem két oldalára tette, hogy ne tudjak kiszabadulni.
-     Kiengedsz? - néztem a velem szemmagasságban lévő mellkasára.
-    Hm... - gondolkozott el. - Mennyire szeretnéd egy egytől tízes skálán?
-    Tízenöt. - fújtam ki a levegőt. Majd a fejemmel elfordultam. Akkor sem fogok beleveszni az illatába. Még mit nem!?


Kissing on settee


"Kettőkor elindulni... Na, még mit nem?!
Háromkor elindulni... Na, még mit nem?!
Nélküled elindulni... Na, még mit nem?!"

-   Miért nem hiszek neked? - hajolt le hozzám, hogy a szemembe nézzen.
-    Amiért én sem neked. - keser-édesen mosolyodtam el, miközben ránéztem. Nem tudom miért kínzom magam ezzel, Vele... De, ha ilyen dolgot eltitkol, akkor talán bármit el tud titkolni!
-   Akkor higyj most! - hajolt közelebb, és megcsókolt. Még közelebb jött, hogy az előbbi kevéske helyet is kiszorítsa köztünk. Nem bírtam ki. Lehunytam a szemem, és kigomboltam a fekete kabátját a mellkasán,  majd teljesen. Lerántotta magáról, és ledobta. A sálát kibontottam, hogy át tudjam ölelni a nyakát. Lassan hőztam végig a nyakán, majd a vállán az agyagot. Lábujjhegyre álltam, és beletúrtam a hajába. Akaratlanul is elmosolyodtam, de egy dolog nyugatatott meg. Ő is.
...
Mély levegőt vettem, hogy egy kicsit is megnyugodjak, de ez teljesen reménytelen volt. A szívem túl gyorsan vert, és azt hittem, hogy most már tényleg kiugrik a mellkasomból. Az ágy szélén ültem, amikor tipikus pasi vetőzési technikával teljesen kicsavarodva vette le a szürke, egyszerű szabású, rövid ujjú pólóját. A szoba közepére dobta a ruhadarabot, és hátamra fektetett. Felettem tornyosult, én pedig átöleltem a lábammal a keskeny csípőjét.
...
Egymás mellett ültünk, amikor szinte varázsütésre pillantottunk egymásra. Mondani akartam valamit, de semmit sem tudtam. Hangosan beszívtam a levegőt, és aláírtam azt, hogy elérte azt a pontot, hogy ne tudjak megszólalni. Én!!! Ő viszont gyorsan szóhoz jutott:
- Barátok - nem tudom, hogy most kijelentette-e vagy kérdezte-e mert a hangneme ugyanolyan semleges volt. A kezét nyújtotta, én pedig megráztam.



- Barátok. - vetettem rá olyan szintű kamu mosolyt, hogy már ordított. Nem akarok csak a barátod lenni... Inkább vegyél felségül! Felállt, és  odadobta nekem a pólómat, én meg a mellettem fekvő nadrágját. Összehangolva repültek el egymás mellett a ruhadarabok. Úgy festett, mintha egy ezer éve begyakarolt koreógráfia játszódna le. - végül is bármikor találok nálad jobb pasit is. - húztam fel a térdeimet, miközben beletúrtam a hajamba. Mindez szép és jó...
lett volna, ha
határozottabb lettem volna, és nem néztem volna egész végig a fenekét, aztán meg a vállát, ahogyan megfeszülnek rajta az izmok. Hátrapillantott rám a válla felett, és újra maga elé nézett miközben bekapcsolta az övét. Lehajolt, és felvette a pólóját is. Ah, de ugyan minek? Ez volt az a pillanat, amikor feladtam. Ez a pasi egy isten.

nem tudhatja meg, hogy oda vagyok érte... :'(
 De nem fogom kimutatni a világ felé. Erre a gondolatra próbáltam összeszedni a gondolataimat, és kényelmesebben próbáltam elhelyezkedni.
- Ezt csak egy dolog miatt nem hiszem el. - szólalt meg, miközben megfordult. Érdeklődve néztem rá. Habár mikor nem? - Mert lehet össze is szednél egy ilyen-olyan szuper modellt, vagy tudja tököm, de... - sétált oda hozzám miközben teljesen a képembe mászott. - Udvarolhatna neked akár az angol herceg is, akkor is én kellek neked. - vigyorgott rám diadal ittasan.


- Igen, de ő herceg lenne, nem ám egy kis főiskolás. - vágtam vissza. Ő csak egy lábon állva próbálta felvenni a cipőjét. Felnézett erre a mondatra és elvigyorodott, és azt tátogta: Hazudj még!


"Kicsi szívem Érted dobog, 

Érted égnek a csillagok, 
Érted süt a nap az égen, 
Érted élek én is régen. 
Te vagy kicsi szívem vágya, 
Veled lenni, azt kívánja!"
Forrás: Facebook: Szerelmes Versek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése