♥ A szemét hagytam utoljára, mert tudtam, ha belenézek elveszítem gondolataim fonalát ♥

2014. december 12., péntek

8. fejezet



      8.  fejezet

I can't wait like a kids 😁🎅🎄⭐️
Kellemes Adventi heteket!
 Kitartás! Mindjárt szünet, és pár "nap"
 és a karácsony is kopogtat.

Ebben a rideg világban ki mer igazán szeretni? A francba, létezik egyáltalán szőke herceg fehér lovon? R.D


Ö
nelégedetten fújtam ki a levegőt az utolsó három órát jelző számokra pillantva. Elmosolyodtam, és azon gondolkoztam, hogy hol késlekedik Gary? Felálltam és kimentem a folyosóra.
-      Hol késlekedsz már? Ha nem kapok kávét rögtön bealszom. – dörzsöltem meg a szemem. – Hol vagy? – nyújtottam el a szót.
-      Berlinben. – jelent meg a folyosó végén Gary.
-      Hát valahogy gondoltam, hogy nem a Bazilika gyóntató székében. – vettem ki a kezéből a kávémat.
-      Azt nem neked hoztam. – lökött meg a vállával miközben elhaladt mellettem. Én elfoglaltam tisztes helyemet, és amikor felpillantottam csak a szitkozódó társamat láttam.
-      Pfff… mi a franc? Mióta van itt ez a gaz? – rúgott a cserébe majd helyet csinált előttem az íróasztalon, és felült az asztallapra. Én csak a széles vállát láttam amin megfeszül a piros kapucnis faék egyszerű pulóver. Finom eséssel omlott a csípőjére.
-      Azt hiszem késő. Előbb kellett volna hoznod a kávét. Három, kettő, egy… Szunya. – csuktam be a szemem, és a homlokom az asztallapra fektettem.
-      Nem ilyen egyszerű az. – éreztem, hogy leszáll. Kinyitottam résnyire a szememet és csak két kék szempárral találtam magamat szemben.
-      Várom, hogy elaludj. – vigyorgott úgy, mint egy hiéna. Riadt tekintettel néztem rá, ő pedig úgy viszonozta ezt, mintha a legegyszerűbb matekos példát rontottam volna el. És ő tudná a választ.
-      Nem megerőszakolni akarlak, hanem rajzolni valamit a homlokodra. – lökte meg a fejemet finoman a mutató ujjával.
-      Ühüm. És szabad tudnom mit? – fedtem el a bennem bujkáló kételyeket.
-      Nem. – rázta meg a fejét halkan nevetve, miközben elnyújtotta a szót.
-      Gondoltam. – suttogtam. – Már csak ezt a három órát kell kibírnom. Veled. – vigyorodtam el.
-      Én is épp annyira szeretlek, mint te engem. – állt fel morcosan. Óh ember, ha tudnád mit mondtál most.
-      Bocsi. – tettem hozzá, ő pedig hátranézett a válla felett, és elmosolyodott. Oké, ez meg lett bocsájtva. – Tudod reggel nyolctól itt lenni egészen éjfélig nem épp kellemes elfoglaltság.
-      Nézd a pozitív oldalát. – kortyolt bele a kávéjába. Csak a szemüvegen átszűrődő sokat mondó szeme látszott csak. Egyben már biztos vagyok. Ha a fejére húzná a tejeskávét akkor is oda lennék érte.
-      Mi lenne a pozitív oldala? – eszméltem fel.
-      Az, hogy itt vagyok. – húzódott végig önelégült mosoly az arcán.
-      Már tököm tudja… - kezdtem.
-      Pislogtál. – nézegette a sarokban álló „gazt”.
-      Hogy a… - csúnyát akartam mondani, de akkor is rávágná, hogy pislogtam, és ahogy nővérem mondja az nem nőies. – Hogyan csinálod? – néztem rá összeszűkült szemekkel.
-      Egy varázsló vagyok. – nézett rám kerek szemekkel. Belőlem pedig kitört a röhögő görcs.
-      Úgy néztél ki, mint egy beszívott mókus. – nevettem tovább.
-      Jó’ van ügyes vagy! – kezdett el tapsolni.
-      Nos… Épp ott tartottam, hogy már nem is tudom hány órája nézegetem a karácsonyfát amit még nem is díszítettünk fel. – mutattam a fára. Olyan diadalittasan állt ott. Az örök zöld ágak, és a fenyő törzse karácsonyi illattal árasztotta el a helységet, és a lentről beáramló mézeskalács is rásegített a karácsonyi hangulatra.
-      Az női munka. – húzta ki magát a munka alól. Megint.
-      Ahogy férfi munka a takarítás is, mégsem csináljátok.
-      Ügye tudod, hogy még nincs ott a pont?
-      De ott van, mert azt mondtam. –vágtam rá.
-      A kis cuki. – morgott tovább, és letette a kávéját az asztalra, és megállt előttem. – Na, nem mész?
-      Elbambultam. – ráztam meg a fejem.
-      Azt hiszed nem vettem észre?
-      Tudom mit veszek neked karácsonyra, drága egyetlen csapattársam! – csaptam össze a kezem. Érdeklődve nézett rám.
-      Egy kis jóindulatot. – kacsintottam rá.
-      Már alig várom. Vajon milyen érzés lehet?! – hülyéskedett tovább, majd elkezdtük díszíteni a fát. 

winter
Amikor végeztünk már elfáradt a kezem.

-       Elszoktam én már ettől. – ültem le a földre, majd néhány másodperc múlva elterültem a parkettán. Csak arra eszméltem fel, hogy Gary guggol mellettem és megcsiklandozza az oldalamat.
-  Esik a hó. – nézett ki továbbra is a nagy üvegen.


Az íróasztalnál álltam az ajtóval háttal és még utoljára az órára pillantottam a vállam felett.
-      Sosem lesz vége. – fújta ki a levegőt, és csak akkor vettem észre, hogy veszélyesen közel áll hozzám. A combunk már majdnem összeért. Felpillantottam rá, amikor találkozott a pillantásunk. Szinte egyszerre néztünk el másmerre. Az én szívem kalapált és alig hallottam a saját gondolataimat. Kifújtam a levegőt és elhatároztam valamit. Megvalósítom az újévi ígéretemet! Megcsókolom! Meg fogom csókolni! Megfogadtam magamnak valamit, és azt be is tartom. Felnéztem rá aki még mindig a padlót fürkészte a tekintetével. Azonnal elbizonytalanodtam. De beszari vagyok basszuskulcs! Megköszörültem a torkom, és inkább a falra néztem. Jól van… Nem törik össze a világ, ha nem tartok be valamit. Az ígéretek a mai világban azért vannak, hogy ne tartsam be őket. Méghozzá magamnak tettem fogadalmat. Még fájdalmat sem okozok senkinek. Csak a szerelmes szívemnek. Elhúztam a számat, és nekitámaszkodtam az íróasztalomnak. Kííínos cseeend… Jóóó’ vaaan… Felnéztem rá, a kezemet ökölbe szorítottam el sem tudtam hinni, hogy mit is akarok csinálni. Teljesen megőrültem. Megenyhült az ujjaim görcsszerű ökölbe szorulása. Meggondoltam magam. Az egyik lábamról a másikra szerettem volna állni, amikor valahogy összeakadtak a lábaim, mint a bukdácsoló őzikének. Biztosítanom kellett valamit. A tenyeremet a mellkasára fektettem. Felnézett rám, én pedig rá.Éreztem ahogyan a mellkasa egyenletesen emelkedik, és azt, hogy az enyém nagyon nem. Most jó, hogy nem mérnek várnyomást. Lehunytam a szemem, és megcsókoltam. 
Kiss me under the mistletoe

Nem mondhatom azt, hogy ez volt életem legjobb csókja, mert nem. Főleg úgy, hogy ez volt az első. És még viszonzatlan is maradt. Amint minden porcikám kapcsolt, hogy: SOS, VESZÉLY, TÉNYLEGES BARÁT ZÓNA. Elhúzódtam. Miért nem csókolt vissza? Ez nem csók volt… Én csak ráestem. Öhm.. Pont a csókolni való ajkaira. Ez nem bűn. Csak esetlenség!
-      Bocsánat- suttogtam. Ő csak mély lélegzetet vett. Elfogok süllyedni. Végleg. Mélyen a szemembe nézett nekem pedig kedvem lett volna kirohanni, de belevesztem a tekintetébe. Közelebb lépett hozzám, a derekamra csúsztatta a kezét, és hosszas tétovázás után megcsókolt. Én átkaroltam a nyakát, és hagytam, hogy irányítson. De arra nem számítottam, hogy a kis félénk csókomból ilyen lesz. Ilyen… Hogy is mondjam? Keresem a tökéletes szavakat, erre a tökéletes dologra. Szenvedélyes volt, és nem járt az agyam. Mintha teljesen kiürült volna – jó az nem lehetett nehéz-. Az oldalamon csúsztatta le a tenyerét és felhúzta a lábamat, hogy könnyedén ülhessek fel az asztalra. Átfontam a lábammal a csípőjét. A keze a pólóm alá bújt, és közel húzott. Lehúztam a kapucnis pulcsiját, amit ő lehúzott a karjáról és eldobta. Megtehettem amire már évek óta vártam! Én túrtam bele a hajába, én csókoltam, engem tartott a karjaiban. Az ujjai a nadrágom gombjaira tévedtek és könnyedén gombolta ki őket. Levette a pólóját, pár pillanattal azután rólam segítette le. Arra a pár másodpercre szakította csak meg a csókunkat. Ez kellett nekem. Kicsit elszakadnom, hogy észbe kaphassak, és újra tudjam, hogy mi hogy is van! Amint újra az enyémnek tudtam észbe kaptam. Mi a fészkes jó fenét csinálok? Eltávolodtam tőle, és a homlokomat az övének fektettem. Nem bírtam levakarni a vigyort az arcomról.

Just friends

-      Nem… nem, nem, nem. –hajtogattam. – Nem. – nyújtottam el a szót, majd leszálltam az asztalról.
-      Mi a franc volt ez? – kérdeztem. De igazából magamtól.
-      Nem értem a problémád. – mondta miközben éreztem a leheletét az ajkaimon. Lehunytam a szemem, és hagytam, hogy még egyszer és talán utoljára csókoljuk meg egymást. Eltávolodtam tőle, és felvettem a földről a pólóját és hozzávágtam.
-      Most mi van? – tárta szét a kezét.
-      Hagyj gondolkozni! – vágtam rá. Most őszintén az a pasi áll előttem 50%-ban meztelenül, akibe már Isten tudja hány éve belezúgtam. Ki tudna ilyenkor gondolkozni?

-      Neked barátnőd van. – mutattam rá ingerülten bepárásodott szemmel, majd felvettem a pólómat. Megcsuklott a hangom. Épp válaszra nyitotta volt az ajakit, de én úgy döntöttem nem hallgatom meg. Leviharzottam a lépcsőn. A cipőm sarka egyenletesen kopogott a fokokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése