♥ A szemét hagytam utoljára, mert tudtam, ha belenézek elveszítem gondolataim fonalát ♥

2014. szeptember 26., péntek

3. fejezet

       3.  fejezet


Éppen a vörös hajú srác sétált el az ajtó előtt. De valami nem stimmelt vele. Ugyanis… Háttal haladt, és beszélt valakinek, amikor bejött a képbe az a srác, aki közölte velem, hogy éppen most mutál. Mert ez engem „nagyon” érdekelt.
_ Úgy tudtam, hogy ezt a tökfejet már láttam valahol pár évvel idősebb kiadásban. – dőlt hátra elégedetten Gary. Én pedig csak azon agyaltam, hogy annak a családnak jó az ízlése, mivel én tetszem nekik. – Ez nem ego csak azt más nem mondja, valakinek meg muszáj – és azon is töprengtem, hogy a vörös hajú srác, aki elmenne Anonymus –nak is, hogy képes felvenni térdig érő tapadós sárga rövidnadrágot, fekete „izom pólót”, egy fehér nagyon vastag kötésű garbós kardigánnal. Először is: A kettő – szerintem – teljesen ütik egymást, izom póló azokra nem kéne, és eddig tiszta csinos volt. Gondolok itt a: fekete nadrágra, ingre, és zakóra meg nyakkendőre. Annyira törekedett eddig a csinosságra, és hivatalosságra.
-      Dóri! – hallottam meg a saját nevemet Gary szájából. Annyira meglepett, hogy leejtettem a kezemből a tollat, amivel eddig az iroda székem támláján doboltam. Méghozzá az is sokkolt, hogy – hiába a nagy csipkelődés – úgy szólított, ahogy szeretem. Nem Dóra, hanem a becézése. Sokat egymás után pislogtam, mintha most ébrednék, hogy feleszméljek.
-      Most már kezdem azt hinni, hogy nem is vagy itt a Földön… - nézett egyenesen a szemembe.
-      Itt vagyok csak… - ez volt az a mondtat, ahol egymásba akadt a tekintetünk, és éreztem, hogy ebbe nem kellett volna belekezdenem.
-      Csak?
-      Semmi. – köszörültem meg a torkomat. – Inkább azt mondd, hogy mit akartál. – tereltem felé a témát.
-      Azt akartam kérdezni – beszélt tagoltan, hogy eljusson felém a hang, és felfogjam – hogy eljössz –e velem… - itt majdnem kihordtam egy szívrohamot ülve. Nyeltem egyet, és kényelembe helyeztem magam a széken. – piáért.
Ez volt az a befejezés, amire nem számítottam. Mire kellek én oda!?
-      Mehetek… - mondtam inkább egy visszafogott igent, még mielőtt elküldöm egy trópusi éghajlatra.

 Ripped Jeans with Grey Top and Converse
Egy kis bárpultnál ültem Gary mellett, aki éppen a poharában kevergette az italát, amikor egy lány tipegett oda szinte prüszkölve. A feje szinte gőzölgött, majd a hosszú sötét haját – ami szerintem biztos illett az IQ szintjéhez- egyik válláról a másikra dobta, amikor hozzám csapódott azt hittem kezemet ide-oda csapkodva pördülök kettőt a széken, és ülök egy hasast, miután leöntöttem magam, és mikor felállok, és ne adj Isten megint hátra dobná a haját, megint seggre esnék. De szerencsére ez nem következett be. Én csak megráztam a fejem, hogy feleszméljek az igen erős illatű parfümjétől. Nem volt büdös, csak... túlzott. Alacsonyabb volt, mint én, és bombázó alakja volt. Apró kezében egy fehér italt tartott, aminek a tetején két-három zöld levél szolgált díszként.
-      Hé! – fogta meg Gary vállát, majd hátra húzta, kényszerítve rá, hogy ránézzen. Csak lenézett rá, és azon gondolkozhatott, hogy ki lehet a lány. De a csaj olyan gyorsan cselekedett, hogy abban a pillanatban azt se tudta, hogy fiú- e vagy lány. Már azt hittem megcsókolja vagy ilyesmi, de akkor én tépném meg. Azonban, nagy szükségére volt az ital.
-      Mit képzelsz ki vagy te? – majd leöltötte az átlátszó színű pálinkának alig mondható itallal. Majd pár másodperc múlva amint „felismerték” egymást a lány a szája elé kapta a kezét, a barátnője pedig csak „enyhén” láthatóan csorgatta a nyálát a mellettem ülő Gary -re. Akinek a fehér ingjén teljesen elterjedt a folt, és a mellkasára tapadt. Gary inkább elszámolt magában tízig. De lehet, hogy már száznál tartott. Csak megköszörülte a torkát, és a lányra nézett felvont szemöldökkel.
-      Úr Isten… - kezdte a lány, aki leöntötte.
-      Ez a pasi biztos. – harapott az ajkaiba a lány barátnője.
-      Bocsánat… - folytatta a lány.
-      Hogy nem szereztelek még meg… De ha akarod megadom a számom… És tudom, hogy akaroood- kacsintott a lány barátnője a mellettem ülő srácra, majd kihúzta a lány a táskája cipzárját, majd a teljesen feketébe burkolózott lány, aki leöntötte felmordult.
-      Maradj már el! – sziszegett. – Bocsánat, csak.. Úr Isten… első ránézésre hasonlítottál a volt barátomra, és… - kezdte, majd ekkor esett le az állam. Zokogni kezdett, az arcát a kezébe temette, majd a szabad kezével engem karolt át. Csak annyit láttam, hogy a másik csaj Gary elé illegett, és már készítette a telefonját, hogy bediktálja a számokat.



Finding Beauty | via Tumblr    - Erre nem lesz szükség. – szólalt meg végre, mikor a zokogó lány már kellően elkente a sminkjét a fehér blúzomba. Majd folytatta: - Mivel már van barátnőm. – én viszont nem bírtam nyugton maradni, és nem, félre értés ne essék nem vágtam földhöz a poharamat, még nem is pofoztam fel, csak nemes egyszerűséggel faképnél hagytam, és nagy lépésekkel hagytam magam mögött a métereket.


    



❝ Légyszi ne flörtölj olyan emberrel akibe szerelmes vagyok. Egy az, hogy rohadtul szemtelen, kettő az, hogy berúghatom a képedet egy acélbetétes bakanccsal. Köszi a megértést.❞

1 megjegyzés:

  1. Kézcsók! :*

    Aranyos fejezet, kevés történéssel, DE ütős befejezéssel!!! ;)

    Az idézet a végén meg 10/ 100+ -os! :D

    csak így tovább!!!

    xoxo

    VálaszTörlés